Každá firma musí někde sídlit
Každou firmu lze nějakým způsobem najít. Na to jsme všichni dávno zvyklí. A není také divu. Kdyby nějakou firmu nikdo nemohl najít, neměla by zákazníky, neměla by na kom vydělávat a postrádala by smysl své existence.
Všichni tedy víme, že hledáme-li nějakou konkrétní firmu, hledáme třeba její poštovní adresu. Nebo telefonní číslo, e-mail a podobně. Tedy místo, kde se s ní kontaktovat. A aniž si to možná uvědomujeme, hledáme tím vlastně obvykle její firemní sídlo. Místo, kde je tato firma pro nás, kde je nám k dispozici.
A co z toho vyplývá? Přece skutečnost, že každá firma musí nějaké to své sídlo mít. Kdyby ho neměla, nenašli bychom nejen takové sídlo, ale ani onu firmu jako takovou. Byla by k nenalezení. A zatímco bychom si my zákazníci našli někoho, kdo by nám poskytoval to hledané, v řadách konkurence takové firmy, ona sama by zkrachovala.
Jenže podíváme-li se na ceny nemovitostí, které by si mohli naši podnikatelé koupit coby svá firemní sídla, zjistíme, že si něco takové jen tak někdo dovolit nemůže. Především z finančních důvodů, ale třeba i proto, že v atraktivních lokalitách nemusí být dostatek dostupných vhodných nemovitostí. A pak se zdá, že tedy kdekdo svoji firmu ani nezaloží, protože se s ní nebude mít kde usídlit.
Ale když někdo vážně touží po podnikání, musí si nakonec nějaké firemní sídlo zajistit. V nejhorším případě aspoň málo reprezentativní objekt, který splní aspoň minimální očekávání. Nebo může se svou firmou sídlit i tam, kde pracuje, jakkoliv to tam nemusí vypadat ani trochu vábně, případně může mít firemní sídlo doma, s rizikem, že už nebude mít ani doma klid. A když chce podnikatel něco lepšího, může využít třeba i virtuální firemní sídlo.
Co takové virtuální sídlo společnosti obnáší? To je vlastně náramně jednoduché. Majitel nějaké atraktivní budovy nechá podnikatele, aby si za úplatu zařídil firemní sídlo u něj. A nabízí mu tu takové služby, aby to úlohu firemního sídla splnilo. A všichni jsou spokojení.
Kategorie: Služby